Trevlig är det nya tråkiga!

Tidig fredagskväll...igen...=) Men trevligt värre har det varit...=D

Vart o käkat Tacos hos familjen Johansson Sandell ikväll o kollat på Så ska det låta som vanligt...Norge mot Sverige...o Svenskarna Robert Gustavsson & Shirley Clamp fick känna sig besegrade av norskarna, där t ex Alexander Rybak var med.
Emme har nu hittat drömkarln...och gillar hela paketet med Rybak...haha...=)

När Peter Settman skrattar o man inte råkar titta på skärmen tror man för en stund att någon bytt kanal och man halkar in i Sjumilaskogen...han låter som ADHD-tigern i Nalle Puh.

            

Roligaste kommentaren idag:
Shirley: -Men det var faktiskt JAG som skrek...sen kanske han iochförsig fick göra jobbet!
Peter: - Är det så ni gör på fritiden med? (Han gör jobbet o hon skriker för er som inte tolkar allt som mig o Emme)

Emme o jag lekte lite spåtanter...vilket inte går så bra när man börjar om så fort man inte får de svar man vill ha...haha...=)
Men Emmes drömkarl är ju tydligen en rödhårig dvärg...haha...mycket kul iallafall...=P

         

Emme o jag kom på kommentaren som vi tappade bort en gång för länge sen på fyllan: Trevlig är det nya tråkiga!

Nu vet jag hur rätt vi hade då...sammanfattar man nån med trevlig så betyder det tråkig...det är dem man aldrig faller för.
Nu har jag ju fallit rejält vilket de flesta redan fattat...denna människa är allt annt än tråkigt...han ger mig ett leende på läpparna varje dag och är underbar på fler sätt än jag har ord och tid och skriva.
Han har helt enkelt DET DÄR...det jag letat efter, men aldrig hittat.
Han är killen som drog undan mattan under fötterna på mig, innan vi hann komma till varmrätten som bordspartners...=)

Saknar, längtar och ser fram emot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0