2 glas vin är perfekt!

Ännu en lördagskväll har svept förbi...tiden går fort nuförtiden...även om det känns som att det går för sakta ändå...=)

Den här lördagen har det vart full rulle hela dan...först blev det middag o fotboll med Emsing...återigen förfrös jag fingrarna...fattar inte vad det är med Madesjös herrlag...så fort de ska spela blir det skitkallt...trots att det vart fint väder hela veckan innan...suck...inte var det nåt värmande spel heller tyvärr...
5-0 i baken är väl inget nåt lag vill ha i premiären...

Nåja...sen var det bara till att åka hem...skålla sig varm i duschen för att bege sig vidare till Älgen o Janet där man fick leka lite med Hugo igen...söt som socker...
Mycket trevlig kväll, grillning o massa småprat hela kvällen...jag orkade ändå hålla igång längre än jag hade trott från början. =)

Ola o Emelie hade med sig sina lilla Chiuaua-valp som var helt underbart söt...o jag inser att min "lilla" Pytte är allt annat än liten iallafall...=)

Nu är man hemma och ska som vanligt trist nog lägga sig i sin tomma säng igen...saknaden är lika stor som vanligt och nu får jag allt göra nåt åt det här...får planera in en tripp till myset igen...=)

2 glas vin och jag känner att humöret är bättre än nånsin...2 glas vin är perfekt...=)

Imorrn är det dags för första matchen 2010 och jag är sjukt laddad...hoppas att man inte ska avlida av bara uppvärmningen...=)

Skållhet dusch igen o sen se om man är vaken då godingen ringer efter sin krogkväll...annars får jag nöja mig med att bara dejta John Blund om en liten stund...ett glas rött sätter sina spår...tänkte att man skulle jämna ut det med ett glas vitt...men så verkar det inte vara för er som undrar...efter det röda glaset ska det vita endast vara vatten...=)

Herregud...jag verkar inte tåla alkohol längre...=P

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Mm trist för grabbarna =( Håll tummarna för mig nu darling att vulkanen slutar spruta aska så jag får komma hem..

2010-04-18 @ 00:28:01
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0