Apotekets nya stammis...

Jag har så sjuuuukt ont i mitt ben nu, så nu fick jag lite order från mamma om kurering för att jag ska kunna vara med imorrn...medicin igen...skräll va...sen ska jag göra det som jag VET att Ann-Louise kommer säga redan innan...Voltarenomslag...=)

Jag kommer bli sjuuukt besviken om jag inte kan vara med imorrn...=(
Trekanten hemma och det ska bli 6:e raka och förhoppningsvis en målkavalkad ju...=)
Kanske inte borde vart med i B i torsdags, men det är ju sånt man aldrig vet...dessutom var det ju skönt att hålla igång lite extra även om jag inser att jag är lite för gammal för det nu kanske...=)

Igår så vann tydligen våra herrar derbyt mot Örsjö också...grattis killar...det är ni värda efter en tung säsong...=)

Idag blir det till att titta lite fotboll, bara vädret tillåter så blir det först Madesjö-Färjestaden vid tre, sen blir det ju lite landskamp ikväll...Ungern-Sverige i VM-kvalet.

Nu blir det en tripp till apoteket där jag mer eller mindre börjar bli stammis nu...suck...pensionärsbeteende...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Välkommen i gänget.. Apoteket är ju nya haket nästan

2009-09-05 @ 17:02:20
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0