Inte PMS-kossa ännu...

Nu har jag tagit kväll från jobbsökandet...och har insett att jag har vart grymt duktig idag!! =)
Fan jag är helt slut i huvudet och hade det inte vart för att jag försökte sluta snusa så hade jag köpt mig en hel dosa och snusat upp under kvällen...=)
Men det går framåt iallafall...dra ner på snusande är inte det lättaste men det gååår...kanske inte perfekt ännu men snart...=)
Sen måste jag ju kunna ta en snus om det krisar, mest för mig omgivnings skull...jag vill ju inte skrämma bort folk med min PMS-kosse-attityd som jag har en tendens att få utan snus när inte allt går min väg...=)

Jag hade rätt i Idol idag igen...Erik och Rabih gick vidare...och inför imorrn säger jag nog inget mer än vilka jag hoppas på då...Camilla och Tove är bra tips...OM de gör bra ifrån sig imorrn...=)

Idag hittade jag en gammal barndomsvän på Facebook...och sedan hennes bror, som var den första killen jag pussade när jag var liten...skillnaden var att då var han liten, smal o blond och nu såg han ut som en mörkhårig bjässe som tävlade i Sveriges starkaste man...haha...så man kan utvecklas på 20 år...=)
Kul iallafall...=)

Nu får jag nog ta och ägna tiden innan läggdags åt mitt klistermärke...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0