Missbedömning

Igår skulle jag vara så duktig o bara ta några glas vin, som uppvärmning för fotbollsavslutningen vi har ikväll...höll mig städad hela kvällen men hade kul ändå...men fan tror du inte att man vaknar med världens förkylning i morse? Total missbedömning!
SUCK!!
Jag som verkligen har laddat för en underbar kväll med tjejerna...=)

Nåja...alkohol ska visst ta bort bakterier så jag hoppas jag piggnar till lite så jag kan se om det fungerar.

Vi var ju som sagt på det nyöppnade Chili igår o det var trevligt tycker jag...lite oväntat när man dök upp som brunett o att en del inte kände igen en...men...ska det vara förändring ska det vara!

Tog bara en bild lite snabbt för att visa min kära mamma hur det ser ut nu, eftersom jag faktiskt inte ens berättat för kära mamma att jag färgat mig...men jag antar att nu vet hon när hon läser detta..=)
 
Lite ovant...men det känns okej...fan det går ju ändå att fixa tillbaka det blonda om jag skulle märka att blondiner har avsevärt mycket roligare...=)

Nu ska jag snart träffa Emme o styra upp lite inför ikväll...en bra sak med mina "så nära systrar jag kan komma" är att de har massa fina kläder o jag tänkte rota lite i hennes garderob inför kvällen...=)

Får bli ett glas rött tidigt så jag hinner få bort så mycket av förkylningen som möjligt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0