Jag vill träffa kärleken o inga mellanting!

Jag satt o pratade med Charlotte om Winnerbäck och en låt som passade våra liv så bra just nu:

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
 Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
 Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
 Det kanske var pundigt, det kanske var bra..."

Jag har absolut ingen koll på vissa delar av mitt liv...jag vet helt enkelt inte vad jag vill eller vill jag kanske för mycket...när några trådar börjar nystas upp så knyter sig andra...

Det enda jag vet är att jag har kommit till insikt när det gäller vissa saker...

Jag vill träffa kärleken o inga mellanting!

Jag måste vilja förtjäna bättre för att kunna göra det...så nu tänker jag börja om på noll...

Igår fick jag ett sms som värmde i hjärtat...ibland så kanske man kan hoppas att saker och ting bara blir försvårade när man aldrig reder ut dem från början...
Jag tror faktiskt det är så den här gången!

Men det är sånt som tiden får utvisa;
"Fool me once, shame on you,
 Fool me twice, shame on me!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0