Har blondiner roligare?

Jaha då var det gjort...vet inte ännu om jag ska säga att jag ångrar mig eller inte...nåja...det GÅR att fixa till...inte jordens undergång...men jag hade fan behövt Jesus till att göra det där vinet ikväll...=)

Ja jag tyckte som sagt att jag behövde en förändring så jag färgade håret...jävligt ovant måste jag säga...=)
Jag passar inte i glasögon...men för en gångs skull passar mina glasögon iallafall bättre till håret...

Naturligtvis så försov jag mig idag...haha...pust suck stön...bara för att jag tänkte va duktig o somna tidigare...=)
Nåja...det känns ändå rätt underbart när chefen bara skrattar åt en...=P

Nu är det sent igen...har spelat en massa omgångar Hjärter på jobbdatorn liggandes i sängen så jag får väl ta o vika ihop den nu o se till att jag kommer upp i tid imorrn...jag lär väl vakna till av chocken att se mig i spegeln om inte annat iallafall...=P

Lite mer än en halvdag kvar på jobbet...sen är det helg...underbart!! =)

Det är den här helgen jag hoppas på att kunna dementera det där med att blondiner har roligare...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0