Söndagssliten!!

Jag har inte kunnat göra något vettigt alls idag...varit heeelt slut...och då lagade jag o Emil ändå mat i natt...frågan är hur dålig jag hade vart om vi inte hade gjort det. =)
Tror jag håller på att blir sjuk för av kvällen igår att döma borde jag inte vara bakis...

Igår var vi på fest hos Lina och sedan var det Black Jack på Sandra...de andra åkte dit för att bugga loss på dansgolvet så jag och Andreas hängde vid Black Jack-bordet en stund, vi som inte är så bugg-kunniga...=)
Sen träffade jag på grabbarna...så jag buggade faktiskt lite iallafall...=)

Hade en supertrevlig kväll...även om jag idag nästan tycker att det är lite Daniels fel att jag är dålig idag, jag hade ju bestämt mig för at inte dricka nån sprit alls...men efter några glas vin så är jag ju verkligen så karaktärsfull när jag fick shotten framför mig...=P

Idag har jag sovit bort en stor del av dagen, kollat massa film och tyckt synd om mig själv...jag har även sett till att Pytte tyckte synd om sin matte och har varit som ett klistermärke hela dan...=)
På tal om filmer så har jag idag suttit och funderat på mina favoritfilmer...har så svårt att komma på vad jag ska se för filmer...

Silver Fang, Kill Bill, Twilight, The Notebook, Step Up, Step Up-The streets och Hajen är ju några i min favorit lista...jag vet nu tänker ni; Hajen? Men det har ju lixom vart min favorit sen jag var liten...ok jag är lite av en Hajen-fanatiker när man kan filmerna utantill baklänges...=)
Jag är fascinerad av hajar helt enkelt...=P
                
Silver fang är nog ändå nummer 1...och ni som inte sett denna underbart härliga tecknade, blodiga film borde se den..=) Film och film...det är en Japansk serie som gjorts som 4 filmer...det vill säga från början till slut är filmen ca 8 timmar lång!
Hur eller hur det bästa som gjorts i tecknad väg...I like! =)

Det finns ju självklart massa mer underbart bra filmer men jag kommer som sagt inte på några just nu...för mitt huvud går inte på högvarv ännu idag...=)

Nu får det bli en sista film innan läggdags...imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag varken är sliten eller sjuk...

Kommentarer
Postat av: maria nordvall

Silver Fang, åh det var så mysigt när vi hade maraton, hahah ! :)) <3

2009-10-05 @ 16:07:31
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...ja visst var det...du får komma ner en helg så tar vi en maraton igen med lite vin till denna gången...=)

2009-10-06 @ 00:37:43
Postat av: maria

Låter ju underbart! :D <3

2009-10-06 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0