Simply The Best!

Igår var en helt underbar kväll!!
Vi hade lagfest med Bodas damer...hur kul som helst!!
Tack spelarrådet som hade fixat med allt...det är så underbart kul att vi har så kul allihopa!!
  
                 "Youre simply the best, better than all the rest,
                  better than anyone, anyone Ive ever met!"


Det blev god mat, vin, lekar, tårta, kräftor, champagne o massa musik o tal...=)
Firade Ann-Louise som fyllde år igår...grattis igen!! =)

                       
                      
Fler bilder kommer att komma in här sen när jag får lite fler kort som några av brudarna tagit...=)
Min kamera var ju med...men slarvmajan hade haft mer nytta av den om minneskortet varit i samt att jag hade tagit med mig batterierna med...=)
Jaja...som tur är tog Sanna, Beggan o några fler kort så de kommer att finnas bilddokumentation här med...=)

Missade Idol igår...men har sett det på Tv4Play idag...det har blivit 12 klara varav en åkte ut igår, det blev Jon vilket var synd för jag tycker att han hade passat bättre i programmet än vissa andra...Övriga som är med är:
Mariette-Tjejen är sjukt bra och cool som bara den...
Erik-Underbar röst och tror han tillsammans med Mariette kommer stå i finalen.
Rabih-Ju mer jag ser honom desto mer sockersöt blir han.
Tove-Vilken cool 16-åring...hon kommer vara den som kan tävla mot Erik o Mariettes talang
Calle-Underbar röst...men han har inte så mkt show i sig...ännu...
Eddie-Cool kille...tror han kan bättre än han presterade igår...
Nicklas-Blir bättre och bättre...ser ut som en Idol-typ
Erika-Söt tjej...kanske lite för tråkig än så länge...
Reza-Bra röst, men tycker inte hon är ett Idol-ämne
Karolina-Bra röst, men oerhört tråkig!
Camilla-Utstrålningen är det inget fel på, men kan inte tjejen vara tyst NÅN gång?

Ska jag vara helt ärlig hade Jon fått bytas ut mot vem som helst av de längst ner...

Idag har Madesjös herrar spelat sin första kvalmatch så jag har suttit o hållt tummarna...matchen borde vara slut nu o jag väntar på ett resultat...ett bra resultat dessutom...=)
De mötte Växjö Norra och det lär väl ta ett tag innan resultatet kommer ut...fick ett svar på messet till Kutta...de torskade tyvärr med 4-1...trist...

Ikväll väntar det massa festligheter...frågan är bara vad man ska ta sig för...lite olika anbud nu o jag vet inte vad jag är sugen på än så länge...men dagen är ju lång...det visar sig framåt kvällen...nu tänker jag (som vanligt) bara på mat!
Ska chilla lite en stund o se vad man är i form för ikväll...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0