4:an nästa år för Bodas damer!!!

Igår var det avslutningsfest med Boda...o gissa om vi hade nåt o fira...4:AN NÄSTA ÅR BRUDAR!!!
Härligt som fan...skönt o få utdelning efter en bra säsong och framför allt en bra höstsäsong.
Vi fick supergod mat o hade trevligt!

Dock förstörde min förkylning min kväll lite...fick sån problem med astman o andningen när jag kom ut på krogen, så vi åkte hem lite tidigare...det var ju nån jävel som slängde glas ner från övervåningen så jag fick skärsås i ansiktet o på handen av glassplittret som flög...Frida blev ju stämplad med, så Emme körde hem oss två invalidos och det blev en ganska tidig kväll ändå...skönt det...


Har halva dan legat o kollat på Criminal Minds o tyckt lite halvsynd om mig...=)
Måste ju säga att jag tycker Matthew Gray Gubler är så het...så långt som hans karaktär iallafall...mystisk, knepig o smart...I Like!

"Jag tycker inte man kan mäta intelligens, men jag har doktorerat 3 gånger, har ett IQ på 187, fotografiskt minne och kan läsa 20.000 ord per minut...så ja, jag är väl ett geni..."

Haha...intelligens är sexigt!

På lördag är det dags för cup och jag hoppas att förkylningen ska lägga sig nu så man kan vara i form igen.
Hmmm...många bud om kvällen nu...men jag tar det som det kommer så får vi se...=)
Jag hoppas att de eventuella planerna blir av...känner att det hade vart jättekul...=)
Hehe...nåja...mer om det visar väl sig längre fram...=)

Nu får det bli ännu några avsnitt av Criminal Minds...tror jag ska ta ett litet glas rött nu så jag är helt säker på att kunna somna...=P

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Nu är alla avsnitten i Gossip girl sedda.. Jag håller seriöst på att bli STÖRD :P

2009-10-28 @ 14:49:40
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0