Vatten blir fan inte till vin...

Jaha...då var det lill-lördag...o inget rödvin har man...boxen är hos Hanna o jag får njuta med vatten o lite godis istället...nu hade man ju gärna kunnat få vara troende och haft Jesus som polare så han kunde göra vattnet till vin, för mig gick det inge vidare...=)

Idag gjorde jag något jag inte brukar göra...kollade på Vakna med The Voice i morse och Carolina Gynning var med på programmet idag...vanligtvis när jag ser henne på TVn brukar jag stänga av ljudet...brukar inte klara av att höra hennes röst...men idag var hon faktiskt ganska vettig i vissa saker hon sa...=)
Kanske var det som gjorde att hennes skrikiga röst inte var så farlig som jag trott att den skulle vara när man är nyvaken...=)

Nu har jag börjat komma in i jobbet på riktigt o jag tycker det verkar kul..=)
Skönt att ha en vardag igen...
Hanna o Caroline var o hälsade på mig idag...mkt trevligt...=)

Imorrn är det torsdag o nu börjar veckans förändringar...hehe...känner mig lite tveksam men va fan...det kan ju inte bli värre...eller?
Jag behöver en förändring...något nytt...=)

På fredag öppnar Chili igen och på lördag är det avslutning med fotbollen...=)
Ser fram emot de här 2 kommande helgerna...massa roligt denna helgen o sen ännu mer roligt med cup nästa helg...=)

Bloggandet går det fortfarande sådär med som ni ser...men jag har så mycket annat i huvudet nu...=P

Nu får det bli lite CSI innan det är dags att räkna lite får så att jag inte är lika vansinnigt trött imorn som jag var i morse...okej...jag har väl inte riiiktigt kommit in i vardagen ännu...=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0