Good Enough är helt enkelt inte GOOD ENOUGH!

Nu börjar jag slarva mer o mer när det gäller bloggen igen...sorry...=)
Precis vart helg...eller ja vart o vart det är ju fortfarande söndag...=P

I fredags blev det Idol, kebab o lite Buzz hos Emil...mycket trevligt...lördagen började med en snabb tripp till Kalmar med Hanna...fortsatte med lunch och sedan världens kallaste fotbollsmatch...=)
Madesjö åkte tyvärr ut Elitfyran...=(

Somnade på Hannas soffa efter en hel del snack om allt möjligt skit och det perfekta förhållandet, som faktiskt inte finns...men vissa saker kan man ha överseende med...medan andra är totalt oacceptabla...jaja...alla ser vi ju olika på förhållanden och hur man beter sig i dem, men det gäller ju att kunna kompromissa såpass bra att båda kan överse med varandras brister...

Kvällen började som tjejkväll med tapas o Singstar...haha...mycket kul men idag är jag hes som bara den o mätt efter allt vi proppade i oss.

Jag har lärt mig vissa saker denna veckan:

- Konsten att släppa taget...("learned the art of letting go...")
- Att man måste ta trappan, tar man hissen missar man för mycket på vägen...
- Att för en del är "good enough" helt enkelt inte GOOD ENOUGH, därför är vissa singlar. =)

Vi har diskuterat det här med kräsenhet ganska mycket på senaste...jag tror att kräsenheten kanske bara är som en slags dörrvakt man har för att inte släppa in nån på livet...men jag vet inte...på vissa saker har man ju rätt att vara kräsen...=)

Jag kanske fortfarande inte vet vad jag vill...men jag vet en massa saker jag INTE vill iallafall...det måste ju vara en bra början iallafall...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0