Årets sista grillning...

Idag har vi återigen haft en supertrevlig kväll hos Jonis...precis som förra helgen blev det käk o lite kortspel...vi grillade för sista gången i år o faaan va gott det var...men vi var ju som i matkoma sen allihopa...=)
men trevligt var det! Som alltid mina kära vänner!! =D

Det blev en massa snack om det här med tur i spel eller tur i kärlek...man ser ju klart vilka som har störst chans i de olika delarna...haha...jag kom mitt emellan...betyder det att det är 50-50 då...eller?? =)

Blev en relativt tidig kväll så vi kan ladda för fotbollsmatchen och lite promille imorrn...härligt, härligt!!
Tydligen ska vi spela ett shot-spel imorrn...så med andra ord kommer kvällen att börja bra sen kommer det bara gå utför...=)
Roulette med Shot...det måste väl vara det närmaste rysk roulette man kan komma..?
          
Jag o Emme ska inhandla lite på bolaget imorrn sen blir det fotollsmatch...se madesjö vinna sin andra kvalmatch för att ha chans på Elitfyran nästa år...

Imorrn ska jag bita i det sura äpplet o göra något jag saknat...haha...det lät värre än det är...
Jag ska visa min bättre sida o faktiskt göra en god gärning...för min och någon annans räkning...=)

Har ju fått jobb nu med...börjar på måndag...eller rättare sagt söndag...måste komma i fas till måndag eftersom nystarten inte blev som planerat...ingen upplärning utan pang bom på direkt...ska ta atg i en egen kund...sen när det är klart så ska jag återgå till det jag SKA göra..=)

Nu blir det sängen..ska somna till en film o vakna laddad till tusen imorrn..=)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas att allting kommer gå bra på jobbet =) Pussa

2009-10-12 @ 11:36:10
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0