Deja vu och Fotbollscup

Ibland kan jag känna sån där riktig deja vu på vissa ögonblick...ögonblick som kan ha hänt för flera år sen...ni vet när nån går förbi och man känner samma perfym som man gjorde vid ett visst tillfälle för massa år sen.
Blickar och ord som tar dig exakt tillbaka till för en viss tid sen, även om känslan inte är exakt samma så känns det som man för en sekund resta tillbaka i tiden...=)

Jag kan inte låta bli o le vid sådana tillfällen...var det inte ändå bättre förr..?

Haha...hur sjuka o dumma saker man ändå gjorde förr så hade vi ändå sjukt kul...=)

Idag lirar vi Fotbollscup i Emmaboda...samling snart o jag har käkat mina tabletter (usch det där lät lite knark- eller psykvarning) packat väskan och ska ladda upp med en tidig lunch alldeles strax...=)

Hur kvällen ser ut vet jag inte ännu...jag tar det som den kommer beroende på hur dagens resultat blir...på och utanför fotbollen...

Härligt...nu taggar jag som fan...=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0