Underbar helg...

Söndag igen och helgen är snart slut...=)
Jag har haft en bra helt tycker jag...igår var det ganska lugnt och jag kanske borde ha följt mina principer om att INTE hänga med ut...men,men...jag kände att jag fortfarande var lite sliten sen fredagen...DET var en underbar kväll...=)

Får be om ursäkt att jag blev lite väl kalas...med jag hade trevligt som fan...=)

Vi var hos Hanna på lite förfest några stycken, Johan var ju och hälsade på också så det blev till att visa honom Chili med, dock tappade vi ju mer än halva förfesten på vägen...ja det slutade med att bara jag, Johan, Witten o Carro gick in.

Carro o jag dansade som faaan hela kvällen...haha...hur kul som helst tjejen!! =)

Fick min utlovade sista dans med. ;)

Allt som allt...kvällen var super...morgonen efter...inte fullt lika bra när jag vaknade bakis som faaan...=)
Men det kan det vara värt ibland... ;)

  
  
                          
Jag har aldrig längtat hem så mkt som jag gjorde i natt på bussen hem...helt sjukt trött...
Emme o jag satt ju o lyssnade på musik hela vägen hem och jag har haft första låten på hjärnan sen dess:

"I've been dropped out, burned up, fought my way back from the dead
 Tuned in, turned on, Remembered the things that you said
 I'll be your crying shoulder
 I'll be your love suicide
 and I'll be better when I'm older
 I'll be the greatest fan of your life..."

Idag blir det till att softa och förhoppningsvis ska jag kunna träna, även om jag inte är riktigt pigg ännu från förkylningen...

Underbar helg iallafall...tack alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Bjanca

"Inne än?? Som flickan sa.." Sista dansen är mysigt, fick nog en i lördags. Minns inte riktigt haha..

2009-11-09 @ 11:17:14
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0