SMP-sparken

Spelat 2 matcher i SMP-sperken...en vinst, en förlust...vi började med att torska i de sista minuterna mot Åseda...suck...men Lina fick ju göra målet iallafall...snyggt var det med, så grattis till henne...=)

Nästa match mötte vi Älmhult och då var det vår tur att vinna med 1-0...jag har ju utfyllt min målkvot eftersom jag gjorde vårt mål så nu blir det förmodligen...och troligen inga mål förrän tidigast hösten...=)
Fick in en klack o deras målvakt var nog lika förvånad som jag...haha.

Klockan är halv 2, vi har 2 matcher kvar och jag är redan helt slut...jag är för gammal för det här...=P

Knäna och benen är helt slut o andningen går ju inte som på räls kan jag säga...

Får väl uppdatera mer sen...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas inte dagen blev för slitsam =) Pusss

2009-11-15 @ 16:35:29
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0