Slasksäsong...

Idag var ju ingen perfekt dag att vakna...först vaknar man men förkylning och känner inte alls för att gå till jobbet...sen hör man på nyheterna att det snöar...suck,pust stön...hatar snö så jag kollar inte ens ut...när jag väl ska till jobbet o tar mig utanför dörren så spöregnar det!
Detta jävla slask hela vintern!

Jag vill bara ha helg, bli frisk, ta ett glas vin o mysa ner mig i soffan...

Nästa helg är det dags för SMP-sparken och jag hittade vårt spelschema på nätet:


Syns lite dåligt, jag vet...men hur eller hur så spelar vi hela dan så återigen kommer hela helgen gå åt till fotboll...härligt att slippa fundera över vad man ska göra...=)

Ännu bättre är att det är inomhus så en hel dag utan snö, regn eller kyla...perfekt!

Snart får man ha varje dag med skiten...till råga på allt är det snart ännu kallare, snö o jul...usch!
Hoppas på att mamma kan komma ner så vi kan käka lite julmat, det är väl det enda som är bra med julen...=)

Imorrn är det fredag!! =D

"Underneath your dreamlit eyes
Shades of sleep have driven you away.
The moon is pale outside
And you are far from here.
Breathing shifts your careless head
Untroubled by the chaos of our lives.
Another day - another night
Has taken you again my dear.
And you know that I'm gonna be the one
Who'll be there
When you need someone to depend upon
When tomorrow comes..."


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0