In Vino Veritas...

Jag måste sluta se på Criminal Minds snart...fan det stiger mig åt huvudet...drömmar massa skumma saker och igår blev jag helt nervös när nån skummis bytte över till min sida gatan...haha...ja jag var nästan helt säker på att han förföljde mig...=P

Haha...nog för att det inte gör något om drömmaran handlar om Matthew Gray Gubler, men drömmarna är bra skumma och innehåller massa kriminella läskiga människor...=)

Bra är det iallafall...ja serien alltså, inte att jag inbillar mig saker o drömmer om mördare. =)

Ont i hela kroppen ännu...ska bli skönt med 2 lugna veckor nu så jag verkligen kan vila upp mig...tror jag behöver det...efter cupen till helgen ska jag ta o lugna ner mig med träningen och köra massa rehab för att benen ska bli bättre...måste ju hålla både Nybro Open och utomhussäsongen detta året...=)

Jag läste en gammal blogg som jag skrivit för en massa år sen:
Det här med vad man säger på fyllan, är det bara fyllesnack eller är det egentligen sanningen?
"In vino veritas" -Med vinet kommer sanningen.
Hur många sanningar finns det egentligen...?

Haha...ja jag vet inte, jag var tydligen inte så dum för 5 år sen..=)
Dock gillar jag att jag börjat uppföra mig bättre nuförtiden, en och annan groda kommer det säkert, men i stora drag så har skandal-Jensan växt upp...=)

Plötsligt så händer det...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. det kan det nog bli ändring på igen ;) Grodor är bara roliga ju :P

2009-11-09 @ 11:14:51
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0