Ifyllda luckor...=)

Haha...idag på väg till fotbollen så berättade Emme att jag o Johan tydligen hade vart med på mingelbilderna på Chilis hemsida...jag förväntade mig ett horribelt kort eftersom jag inte kommer ihåg det där knappt...men det blev ju faktiskt inte så farligt...

Jag kanske var mer städad än jag trodde...haha...eller inte...=)
Gjorde dock om det till svartvitt så det passar de andra fotona...=)

Tack vännen för att du tog hand om mig...o nä jag ska inte säga att jag ska supa dig under bordet igen...på ett tag iaf...=P
Superkul att du var här o umgicks lite med oss!

Nåja...nu blir det Criminal Minds och käk...sen är det sängen och hålla tummarna på att jag är piggare imorrn när det är dags att jobba...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Helt rätt.. bilden var ju förvånadsvärt bra med tanke på hurdant du mådde när du kom till mig haha..

2009-11-09 @ 11:15:36
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0