Fredagen den 13:e

Oj! Hur ska det gå imorrn när jag ska upp vid 6, när jag inte lyckats lägga mig förrän halv 2 de senaste dagarna..?
Var hos Daniel igår...saknat en massa!!
Kollade film o spelade kort...det finns igen roligare att slå än Danne när han precis håller på att vinna...=)
En stund i bubbelpoolen med...Mmmm...fan en sån skulle man ha...=)
Blir inte benen bättre av detta o medicinerna tills imorrn ja då får jag fan snart lägga skorna på hyllan...=)

Idag är det fredagen den 13:e, än så länge har jag inte märkt av nåt olycksbådande...men dagen är ju lång...jag har precis vaknat och iofs inte druckit nån kaffe ännu...kanske bäst jag gör det och lägger in en snus nu...men vet ju aldrig vad som väntar...=P

Jag vet inte om jag är speciellt skrockfull...fast man ska ju aldrig säga aldrig...för när man minst anar det så händer nåt förjävligt...fast jag tror inte det har med just dagen som den är, utan val man gjort i livet samt ödets nycker...=)

Men människan är skapad så att det alltid är bra att ha nåt att skylla på...

Det har vart en massa snack om det här med att Zlatan ska lägga v i landslaget...lägga av och lägga av...fan låt killen ta en paus, han har väl lika rätt som alla andra att tappa motivationen...det hade jag med gjort om vi hade vart katastrofalt dåliga o missat VM...om jag nu hade lirat i ett landslag...=)
Det är ju som med Henke...klart Zlatan kommer vilja spela i landslaget...o jag tror han kommer tillbaka när matcherna gäller nåt igen...

Nähä nu får det allt bli dags för lite jobb innan jag ska ta helg och ägna helgen åt fotboll och vila...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0