Minut för Minut

Äntligen fredag!

Veckan har vart hyfsad om man bortser från min lilla förkylning som hägrar...=P

Sett New Moon, härlig och lika bra som ettan...fast på ett helt annat sätt...=)

Idag har jag vart lite hundvakt åt Bozzie, vi har vart ute o gått en lång runda idag...min lilla ögonsten...efter Pytte förstås...=)

Planerat Julen...
Äääääntligen klart!!!
Det blir mammas mat, träffa familjen o ha en riktig jul med snö! (Jag vet...jag gillar inte ens snö) =D
Saknat Sara med...sen ska det bli härligt att äntligen få se lilla Milo...=)
Hoppas på att kunna träffa Daniel med...o förhoppningsvis hans lilla Moa med...

            
                        Bästaste söta vänner och deras underbart söta barn!!!

Som sagt...tillbaks till fredagen då...första fredagen på läääänge jag inte har planerat något alls...och har inte direkt några planer på att göra det heller...=)

Sitter samtidigt o slökollar lite på Idol...o det är så långt mina planeringar sträcker sig idag...minut för minut...=P


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Sa ju den var bra tihi.. =) Härligt att du får fira med familjen. Söta kort där :D

2009-11-30 @ 17:46:52
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa...de är så söta...=)

Nu ska man äntligen få se dem i verkligheten med...=D

Saknar ju mamsen så det ska bli underbart att åka iväg...=)

2009-12-01 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0