Härlig Nostalgi eller ångestfyllda minnen?

Jaha, nu var det ett tag sen igen...jag veeet...jag har så mycket annat i huvudet så jag har glömt bort att uppdatera om mitt virriga liv för alla andra...konstigt,konstigt...=)

Twilights uppföljare New Moon har kommit ut och jag har bokat biljetter...tjejerna säger att den är underbar och att det bara är en massa fina karlar i bara överkroppar...haha...I like...frågan är bara vad Daniel tycker om det upplägget...=)
Kanske inte fullt lika njutningsfullt...=P

Jag hoppas att jag ska kunna ta mig till Gällivare över Jul...faktiskt längtar jag efter riktigt med snö över jul, åka skoter, träffa familjen och så självklart Sara o hennes lilla Milo...=)
Det jag dock längtar mest efter är mamma...o äta mammas mat...=P

Idag är jag lite irriterad och något går mig på nerverna, men jag satsar på att en kaffe och en snus stillar det hela lite...

Ibland när jag kollar på t ex gamla kort och blir lite sådär härligt nostalgisk så undrar jag vad jag tänkte med i vissa val jag gjorde förr...helt ärligt så förblindande något alla mina tonår tror jag...skylla ifrån sig är bra...=)
Jag gillar det...det får mig att känna mig åtminstone lite bättre jämfört med ångestfylld...haha.

Så frågan är om det är härlig nostalgi eller ångestfyllda minnen?

Lyssnade på radion här för en stund sen och hörde en så underbar textrad från
Chers "If I could turn back time":

"My world was shattered I was torn apart
 Like someone took a knife and drove it deep in my heart
 You walked out that door I swore that I didn't care
 But I lost everything darling then and there..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0