Hollywood-Hunk eller John Blund?

Okej, nu har jag bytt ut att nöta Criminal Minds mot att nöta Gossip Girl, jag måste ju ha nåt att göra när jag ska sova...skillnaden blir kanske att jag kan sluta drömma om mördare, pedofiler och terrorister nu...=)
Dock får gärna Chace Crawford från Gossip Girl gärma besöka mina drömmar...och han får gärna ta med sig Matthew Gray Gubler iofs...=P
 

Nu har ju även svenska Paradise Hotel börjat...att man kan fastna vid program som visar hur falska människor är egentligen...men man är inte mkt bättre själv, man börjar döma folk efter 1-2 avsnitt på TVn...=)
Det är mkt mysko folk med i programmet, men jag måste nog ändå säga att jag går emot de flestas kommentarer innan programmet om Stefan.
Han är faktiskt den vettigaste i karl-skaran...=)

Nu ska jag lägga mig o hoppas att nattens John Blund ser ut mer som en Hollywoodhunk än en liten nisse i blå pyjamas...=)


 


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hehe.. så du är med fast i Gossip girl nu. Fast jag gillar pappan bättre ;)

2009-11-18 @ 22:02:57
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0