Höst, torsdag och allmän ångest...

Torsdag och veckan börjar närma sig helg...kul att man ska gå upp runt 6-snåret på lördag och vara iväg hela dagen...roligare att det är fotboll på schemat...=)
SMP-sparken...kul turnering att spela...men denna jävla tid emellan alla matcher...
Som vanligt har vi några som ska stå över en del matcher...så det kommer att vara ungefär 6 timmar där nångång mitt på dagen där jag kommer att vara superglad att jag tar med min min laptop...=)

Får väl köra nån slags liverapportering här på bloggen sen...=)

Det är som vanligt denna tiden på året en massa virrvarr i mitt liv...höstdeprimerad som vanligt...
Jag har insett att jag måste ändra på vissa delar i mitt liv för att må bättre, även om det gäller att offra saker och människor jag gillar...
Från och med nu har jag inte mer energi än att jag kan lägga den på mig själv...

Ibland händer skumma saker och jag börjar undra om allt har en mening..?
Vilka sammanträffanden det blir ibland...

Åhhhh...jag är sån jävla moralnisse...hur var det med det där med energin...?
Att det ska vara så jävla svårt att följa sina egna råd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0