Bland annat virrvarr...

Som vanligt är det allt lite virrvarr i skallen...
Jag kan inte påstå att jag mår speciellt dåligt av det...det är bara lite upp o ner med allt...=)

Idag har jag kollat på fotboll med Tiffany, Kalmar Södra mötte Madesjö på Skyttis IP,
Tyvärr var det ju så att Madesjö torskade och Södra fick sin första seger.
3-1 slutade matchen.

Sitter hemma o slappar...laddar lite inför imorrn då vi möter Timmernabben hemma...haha, stackars Emil som väntat på denna matchen, så är han utomlands när den kommer...=)

Det har väl gått relativt okej de 2 senaste matcherna...nu kanske jag snart får kondis med så man orkar springa lite mer...=)
Kondisen kommer väl lagom till sommarppehållet...

Nu ska jag nog ta o gå ut o gå en sväng...se om lite luft rensar skallen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0