Senaste helgens upptåg...

Jaha...då har det gått en helg igen...suck, de går så fort...i fredags hade vi seriepremiär med A-laget.
Vi vann med 2-1 mot Högsby i nya dräkter och allt...=)

 

Efteråt firade jag och darlingen Frida vinsten i seriepremiären med lite vin...=)
Vi käkade hemma hos Danne och som vanligt på fredagar satt vi bänkade framför Så ska det låta!!
Och som vanligt så blev det ganska hög volym och massa allsång som kanske inte lät allt för vackert...=)

  
Därefter blev det ännu mer allsång, lite Twister och även en brottningsmatch som bröderna Nilsson bjöd på...=)

På lördag var det dags för Volleyboll, grillning och lite vin igen...vi var och grillade på balkongen hos Alexander och Anna, supertrevligt...sen drog vi in till Byttan.

Idag är jag trött efter helgen och ska hem till Daniel och kolla film, och självklart leka lite med Bozzie med...vilken gullunge han är...=)

 

Nu blir det lugnt framöver och ny uppladdning inför kommande match, vi möter nämligen Bäckebo i helgen...härligt!!!
Ja det var väl en kort uppdatering från helgen i bilder och ord...

Jag är fortfarande lite förvirrad...behöver fokusera på andra saker nu för att själv komma till insikt med vad jag vill och styra upp mitt liv lite...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0