Framåt istället för Bakåt...

Jag tror jag måste börja tro på att jag är lite synsk...haha...det är så sjukt att vissa saker man drömt om sen händer i verkligheten...helt osannolika saker...=)

Igår hade vi AfterWork med jobbet, vi hade en avskeds-AW för Karin som ska sluta, började kvällen på Krögers och slutade den på Byttan...hur kul som helst faktiskt...=)
Var en bra kväll...även om jag hade lite svårt att komma igång i början...men en shot och en ny dosa Rapé ändrade på det hela...=)
Jag hade verkligen jättetrevligt hela kvällen...oväntade och oplanerade saker är bra...
Hade kanske inte tänkt hänga med till Byttan egentligen...men det var tur jag ändrade mig...en jättebra kväll. =)

Idag är det skönt att vara ledig...gå i mjukisbyxor (Chipskostym fick jag veta att det hette igår) o bara slappa, men jag är lite uttråkad trots allt...Frida är ju ute i Boda o jobbar, så nån uppdateringskväll blir det inte idag...sen jobbar jag ju imorrn...trist, för det gör ju inte så många andra...=)

Imorrn har jag visst en liten dejt med min Favvokille, efter Pytte naturligt vis =)
Ja jag ska ta med Bozzie ut på en liten tur innan jobbet...upp och hoppa tidigt...men det kan jag behöva...=)
Vad gör man inte för en riktig ögonsten...ja och även för bästa Daniel då...som har trevligare saker för sig. ;)

Nu ska jag vara riktigt lat o beställa lite mat o glida ner i soffan en stund till...=)

Jag vet att jag tidigare har sagt att jag måste sluta se bakåt...men jag tycker ändå jag har bättrat mig nu...jag kanske är lite synsk och för en gångs skull ser framåt..?
Eller kanske bara trycker på Play istället för att spola fram och tillbaka hela tiden!
Jag trivs nog ganska bra med mitt liv ändå...=)

"Lying in my bed, I hear the clock tick and think of you
Caught up in circles, confusion is nothing new
Flash back warm night, almost left behind
Suitcase of memories
Time after sometime you pictured me
I'm walking too far ahead
You're callin' to me
I can't hear what you've said
Then you said, "Go slow, I fall behind"
The second hand unwinds

If you're lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you,
I'll be waiting
Time after time
..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0