Nostalgi?

Idag är det dags för match igen...känner att jag är laddad som bara den, även om jag hade önskat att det inte fanns lite distraherande tankar...när det gäller familjesaker så är det såna saker som kan vara jobbigt att lägga åt sidan för full fokus, men jag ska göra mitt bästa.

Igår var vi en stund på Springbreak för att sedan dra hem till Nybro och käka, gå ut med Bozzie o byta kläder inför Byttan.
Jag och grabbarna (Jonis och Daniel) drog till Empan, som jag förövrigt inte sett på väldigt länge.
Hon skulle faktiskt hänga med oss, hur kul som helst gumman!!

Vi delade lite vin jag o Emelie, man var ju tvungen att hålla sig ganska passiv eftersom det är match idag, ja kanske inte måste men jag känner att jag inte pallar matchen om jag är bakis...det beror väl på att man mer eller mindre är gammal nu...=)

Empan och jag konstaterade att vissa saker aldrig ändrar sig, men att vissa förändras väldigt mycket.
Nåja, kanske beror det på mig, kanske på dig, vad vet jag...orkar inte direkt lägga energi på det, men det är synd.
Jag gillade den gamla du mycket bättre. =)

Vissa saker ändras aldrig, en del vet exakt vad de ska säga och vilka knappar de ska trycka på för att man ska vara tillbaka på samma ruta som sist. =)
Jag känner mig ändå nöjd med att veta att jag kan ignorera det och följa mitt huvud nuförtiden...=)
det sjuka är att det alltid följs av samma kommentar "Att du bara orkar..?" =) Blickarna är desamma samt svaret "Vadå?"
Ja vissa saker går väl som inövat efter några år...=)

En bra kväll, lugn och trevlig...underbart att umgås med en del av de bästa...=)

Synd bara att man blir så trött när det inte är "all in"...men det var det värt, vi kom hem tidigare och jag mår superbra i kroppen idag. =)

I huvudet virvlar massa tankar som vanligt...men jag ska försöka lägga dem åt sidan en stund idag så vi kan se till att ta hem 3 poäng idag med...=)

Jag känner ett otroligt sug efter att få spela nu de här dagarna, jag vet inte vad som har hänt men fan va kul vi har tjejer!!!
Nu ser vi till att vinna även idag, en riktig kämparvinst som vanligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Å så jävlabra du var i dag oxå tro du hade orkat hur länge som helst Kram

2009-06-01 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0