Killen i mitt liv...

Det känns faktiskt lite bättre nu, skönt o reda ut saker o ting...
Vill att allt ska vara precis som vanligt...eller ja inte allt, men vissa saker iallafall...=)

Imorrn ska vi spela match igen och det känns skönt...äntligen!
Spelar första hemmamatchen med A...gutt =)

Jag har insett att saker inte blir bättre än man vad man gör det till...jag har möjligheten att styra det mesta själv och det jag inte kan styra över är det lika bra att släppa...
Kanske ändå känns som om jag är på väg uppåt...=)

"Bränner man sig några gånger, aktar man sig för elden"

Det kanske är dags att börja fokusera på bra saker nu...mindre bra saker händer hela tiden men allt kan man inte styra över...man kan ju iallafall göra det bästa av saken och tänka positivt och se det bra i saker och ting...=)

Jag behöver inte leta...jag har ju redan killen i mitt liv...=)

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0