Slarvig med uppdateringarna...

Aj då...nu var det ett tag sen jag skrev ser jag...jag har väl haft mer eller mindre fullt upp veckan som varit...=)
Nä...nu ljög jag väl...

Veckan har varit ganska påfrestande med skadan o läkarbesök och mediciner, suck,suck...nu gör det inte omt längre men jag känner mig istället som 80, trött, seg och pillerknaprande...på gränsen mellan en perfekt fylla och illamående...=)

I stora drag är det mesta som vanligt...lever i lite virrvarr när det gäller allt, men och andra sidan är det ju typiskt mig så jag är ju inte direkt förvånad...

Har sjuuukt ont i kroppen idag och det känns väl extra kasst när vi inte fick den vinsten vi hade hoppats på igår...men det går inte alltid som man har planerat...
Jag hade ju inte ens mitt eget nummer, nä för mitt tröjnummer tycks någon ha bytt ut i reservstället...nåja, snart är det hemmamatch igen och 14 kommer kännas bättre på...=)

Helgen annars har varit lugn...jag o Frida har hängt lite, i lördags var vi t o m fyllechaffisar...eller ja inte Frida då men hon var nykter passagerare. =)
När vi trötta som fan åkte in till Kalmar vid 2-snåret kan man ju undra vilka som verkade mest berusade i bilen...haha...men vi hade kul iallafall...trötthet funkar ibland som alkohol...allt blir mkt roligare...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0