Nostalgisk eller bara patetisk...?

Vilken jävla dag...vaknade trött som ett as i morse, kände mig sjuk...suck!
Sen var hela dan seg o jag kände mig som om jag hade feber...och till råga på allt så var tåget hem inställt pga strömproblem mellan Kalmar-Emmaboda...skräll...vad var det 3:e gången denna veckan...?

Ikväll har jag planerat att det ska bli en tidig kväll...jag ska jobba på det där med att försöka sova bort min förkylning...
Annars blir det väl som vanligt...man lyckas stå ut hela veckan...sen på fredag när jobbet är slut så bara smäller det till...så blir man liggande hela helgen...

Lite TV, Lite Counting Crows, lite funderingar...

...fan det är ändå en rätt bra dag...=)

Counting Crows är lite nostalgi...ibland längtar man tillbaka...var det inte bättre förr...? =)

"Pass me a bottle, Mr. Jones
 Believe in me
 Help me believe in anything
 I want to be someone who believes..."

Faaaan...jag har allt lite beslutsångest...Hmm...är det värt det?
=P
Men Jenny...virrvarr som vanligt...Haha

Läser en gammal blogg och inser att jag har fan inte blivit något klokare sen 2003...=)
Nu får det vara skärpning!!
=)

Det är en rätt bra trots allt...! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0