Slutspurten på helgen

Jaha...då var det söndagkväll igen...
Helgen har som alltid bara ilat förbi, fast det har varit en kanonhelg...förutom att jag håller på att bli sjuk igen så är det tipptopp...ont i kroppen, snuvig som fan o hostar...typiskt!!

Det har ändå varit en lugn helg...även om jag blev lite lulligare än planerat igår, Jon bjöd på nåt mysko aprikosvin...eller om det var nån likör eller...ja...aprikos var det iallafall...=)
Vi började kvällen med att käka tacos, sen kollade vi melodifestivalen...till sist avslutade vi med kaffe och efterrätt...glass och en massa bär...Ja Jon skulle visst bli nån bonde i bär-riket eller hur var det nu??

Det var som en riktig parmiddag...ja om man bortser från att vi inte var ett enda par där, men det är ju en petitess.=)





Supermysigt och trevligt var det iallafall...det måste bli fler gånger...=)
Kul att Lina och Sara var med också, det är ju inte varje helg man ser er...även om det nu lyckats vara 2 helger i rad...=)

Idag har vart en slappardag...mådde lite bättre på kvällen efter att jag sovit bort febern så jag kunde käka lite med Emsingen...
Vi planerade in några kommande helger framöver, nu är ju snart EMD (Haha...garvar åt det ännu Håkan)
spellediga för denna säsongen...ja EMD är alltså Erik, Martin o Dannes nys trio-smeknamn i Åseda...=)
Roligt o kunna ha med dem på lördagar nu med, efter som de lirat varje söndag i ja det känns som deras säsong har varat i 2 år...=)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och hålla tummarna för att förkylningen är som bortblåst när jag vaknar sen imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0