Inte direkt sömnlös!

Jaha...då har man sovit bort hela kvällen...jag underar om det är så att man håller på att bli sjuk eftersom jag är så sjukt trött jämt.
Rätt konstigt med tanke på middagen med all vitlök i lördags...=)
Jag får hoppas jag sovit bort det nu...både ikväll och sen igår när jag somnade framför TVn...vaknade i morse med TV,dator och lampor på så jag antar att jag var rätt trött då med.

Jaha...snart är det ju helg...imorrn är det torsdag, tror kanske att det blir hockey efter jobbet med...har ju egentligen fotbollsträning men eftersom jag inte kan vara med så kanske jag sitter i en ishall och fryser hellre...=)
Jag har ju blivit lovad ett mål nu så jag får väl hålla tummarna lite extra...

Idag har jag äntligen fått bilderna på Milo och familjen från mamma Sara...=)
Det är så underbart att se henne sån, jag ser ju fortfarande henne framför mig som liten ,när jag flyttade 160 mil ifrån henne och vi bestämde att vi skulle gå genom garderoben för att komma till varann, haha...ja man tänker smart men kanske inte logiskt som liten.
För er som inte visste det så är ju Sara min äldsta och bästa vän...vi satt ju så gott som ihop när vi var små. =)

Nähä nu är klockan mycket och jag får väl ta en sen middag eftersom jag sov bort kvällen...sen får det väl bli sängen o TV igen...=)

Ha det underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0