Nästan Moster...

Idag har jag pratat med Sara, hon och Milo tackade för kläderna, jag o mamma var ju tvungen att köpa lite söta kläder vi såg här nere.
Tyckte att Milo skulle passa i en mössa med öron...=)
Han är söt som socker och ser ut som sin mamma gjorde som liten...det är kanske iofs för att jag växt upp med Sara som jag ser likheterna mellan dem.
Det är ju det närmaste jag kommer att bli moster så jag måste ju sätta in en bild på min nyblivna "släkting"
                                                 
                                              Milo-Söt som socker

Väntar ju fortfarande på bilderna som ska skickas, så jag har fått snoka fram ett foto på Henkas Facebook. =)
Underbart söt unge!! =)

Ikväll sitter jag nästan och våndas över att jag inte har canal+ så jag hade varit lite nostalgisk och se min favorit på TVn, Hajen vad annars...=)
Istället har jag fått se massa serier och följa Åsedas match på nätet, inte ens kaffet orkade dra mig dit idag...nu vann de ju iaf så får jag se om jag kollar på torsdag istället då de möter Kalmar, i Kalmar till på köpet så det blir ingen längre resa.
Dock är kaffet där, det äckligaste jag smakat nånsin...men med en termos hemifrån ska det väl gå bra...=)

Frida och jag har snackat framtiden idag...haha...om vårt planerade hus ute på landet där vi ska leva som bittra katt-tanter...njaaa...nu är det ju inte så att jag planerar detta...men det är liksom vår reservplan...=)
Det får nog bli en middag med lite vin nu till helgen igen med Frida, kändes direkt att det har vart en schemaändring när hon har varit borta...
Middag fine...men glaset rödvin vet jag att jag kommer vara sugen på när jag tar tåget hem på Fredag eftermiddag...=)

Laddar upp för en riktig helg...och med det menar jag att bara såsa hela helgen...ja det finns kanske en risk att man skräller till och gör det motsatta..men det är iallafall bra att ha haft en plan...=)

                                                                      " Du får ta den tid du behöver
                                                                        för att förstå vad det är du vill
                                                                        Du får be en bön att tiden
                                                                        du behöver, räcker till..."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos...klart du är som en moster, fast jag tycker nog att "tant" också passar in på dig :) Skickar lite fler bilder nu.



Hajen...snacka nostalgi! Härligt. fast den var nog liiite för läskig för mig. KRAM!!

2009-03-11 @ 20:22:39
Postat av: Jenny

Tack gumman...fasen jag måste ju hälsa på snart så jag får se honom i verkligheten...=)

Tant...haha...tack för den...=)

2009-03-11 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0