Underbar helg faktiskt, lite mindre trötthet hade kunnat önskas...

Vilken helg...=)

Fredagen var roligare än jag hade väntat mig...lördagen var supertrevlig men jag var dock rätt seg och trött sedan kvällen...ja eller natten innan...blev ju rätt sent...=)
Vi började dagen med att kolla hockey hos Danne...Jag, Lina och Christoffer hängde med EMD men bjöds dock inte på någon show...=)

Bowlingen därefter gick väl sådär...eller ja det ska väl vara den showen EMD bjöd på isåfall...haha.
Vårt lag torskade dock...men vad ska man göra...
Skyller på att det verkade vara familjedag där och att alla "tjejklot" var upptagna, så man fick ju köra med ett 11 kilos klot...=)

Hämtade käk på vägen hem...vi pallade inte laga...och det var väl efter det...ja i samband med att fotbollen började som nästan alla av oss började somna en efter en...haha...roliga bilder det har tagits...såg ut att vara en kul kväll...alla sov...på nästan alla kort...ja det indikerar ju att det var nån vaken, men vi sov lixom i omgångar...=)
Roligt sällskap vi sex...=)

Som ni ser så har jag inga bilder på Erik i EMD men han var ju den enda som lyckades hålla sig vaken hela tiden...

Oväntade händelser...
Sånt gillar jag...jag ska sluta planera hädanefter...
Det blir bäst så...

Mmmm...Me like...=P

Igår fick det bli lite uppdatering, peptalk o softande med Danne...sen lirade vi mot Vissefjärda och vann med 4-2...fortsatte kvällen hos Daniel efter, då jag näst intill tvingade på honom att se världens bästa film...
Silver Fang såklart...=)
Hoppas han gillade det för det är ju bara ca 5 timmar kvar på den...=P
Fortsättning följer en annan dag...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0