Lördagspiggelin trots allt...

Det mesta är så virrvarr att jag inte vet om det är virrvarr eller om jag faktiskt ser lite klarare på saker och ting nu...

Igår var det käk och rödvin som vanligt...vilket sen slutade i både sprit, efterfest och senare än jag planerat...=)
Lina är här över helgen och ja vad ska man säga...skyller på att jag måste underhålla henne...=)

Jag mår ändå kanonbra idag...blev ju t o m frukost o allt...underbart...Danne fixade och vi andra behövde bara sätta oss vid ett färdigt bord...inte illa...imponerad =)
Frukost borde vara en standard i mitt liv men jag antar att jag är lite dålig på det...

Ikväll...eller ja rättare sagt idag...planerna börjar med att vi ska kolla hockeyn o käka hos Danne...sen kanske det blir lite bowling innan vi ska kolla Portugal-Sverige ikväll...vart kvällen slutar denna gången är inte heller det planerat, men jag har varit tillräckligt vis att jag inte planerar en tidig kväll iallafall...=)

Då kan ju allt bara gå mer åt rätt håll än vad man har planerat...haha.

Det är ju trots allt lördag...igen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0