I Sluttampen på helgen...

Vilken dag...fullt ös, fan va underbart det är att inte vara sliten!! =)
Jag o Emsing har hållt igång hela dan, först promenad sen hem o laga tacos...ja eller inte bara tacos...vi har fan svullat i oss av allt idag...=)
Höjden var ju när vi efter att ha svullat i oss hemma...fick ett ryck drog till Åseda för att kolla på hockey, men var så sjukt kaffesugna när vi kom dit att vi tillbringade första perioden i cafeterian, med en kopp kaffe...och återigen svullande på en kladdkaka...=)

Tyvärr blev det ju torsk men grabbarna gjorde ju det värt resan när det blev lite slagsmål så det blev lite liv i matchen...=)
Hanskar, hjälmar o klubbor över hela isen...precis som det ska vara...enligt mig förstås...som ändå är impad av att det inte händer oftare...fast alla har ju inte mitt korta tålamod sååå...=P

Avslutade kvällen i Daniels soffa, med att kolla på ett nytt sjukt program...Wipeout...jag vet inte vad som var värst att alla deltagarna verkade vara höga på nåt eller Felix Herngren som kommentator...haha...han borde få vara kommentator på alla tråkiga sporter och program på TVn...=)

Snart är det måndag igen och man har en hel arbetsvecka framför sig igen...det är ändå okej, förutom att man måste gå upp så tidigt, det är ju pest och pina...fast det är väl egentligen bara första timmen man tänker så sen är det ju lugnt...=)

Nu ska jag göra helgens goda gärning och vara lite social mot min stackars katt...han skulle ju helst se till, översocial som han är, att jag var hemma 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
Jajajaja...nu vet jag att vissa tänker att det är självförvållat eftersom jag uppfostrat honom...men vad gör man inte...tyvärr är det väl den enda killen man kan uppfostra till att bli klängig... ;)

Det är ju vågat sagt av mig som är veligare än veligast när det gäller motsatta könet, känslor och förhållanden.
Haha...är man inte kräsen, får man inte det man vill ha... =)
Vilket dock går hand i hand med är man kräsen, så får man aldrig något iofs...

Nähä...slutbabblat nu...=)

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0