Hemma från Helsingborg...

Jaha...tidigt i lördags drog Bodas damlag till Helsingborg för en vidare tripp över till Danmark och sedan lite festande på kvällen...
Har verkligen varit en super helg!



Vi började med att åka över till Helsingör, vi drack ett glas på båten för att värma upp lite, käka lite o sen kolla efter en spritbutik som kunde ta kort...vilket inte var det lättaste, då ska det tilläggas att det var en spritbutik i varje hörn...
När jag o Rebecca gick tillbaka lite tidigare till Färjeterminalen frös jag så jävla mycket om fötterna att jag fick värma dem i handtorken på toan...haha...=)
Rebecca tyckte att jag skulle ta en hutt för att bli varmare...=P

 

När de andra brudarna följde FF på TVn så var jag tvungen att lägga mig en stund...blev ju lite senare än planerat på fredagen...=)

Sen stressade vi oss klara...kostigt nog var vi egentligen bara 4 i vårt rum men när vi skulle göra oss klara dubblades minst antalet...=)

Iväg o käka på Cantina, där det blev mexikanst o en flaska rött som jag, Lina o Frida.B delade...=)
Mmmm...=P
Maten var kanon...men servicen...njaaa...kanske inte full pott...ett jävla härjande med betalningen, hänga in jackor och slarv när det gäller drickat...
Men det är sånt man får stå ut med!

Förfest på hotellet o så kom Salte o hans komps...hehe...som inte vara någon mindre än Micke Thomasson...haha...ja världen är bra liten...
Hur kul som helst o träffa Salte igen...o ja jag måste faktiskt erkänna att Micke gav mig ett o annat skratt han med...haha...han e inte klok..=)
Någon form av damp måste han ha... ;)

Sen var det dags för utgång...fick ju bli the Tivoli så att våra lite yngre tjejer kunde hänga med. =)
Jag, Frida.J, Lina, Maria, Karin o Frida.B var de enda som hakade på som planerat... ;)
Fick även med oss Micke och Marcus...ja Salte alltså...som hade planerat att inte följa med...men ibland kan jag ha bra övertalningsförmåga...=)
Stackaren som skulle lira hockey dagen efter...



Massa dansande på scenen innan klockan hade slagit 3 och jag började känna av att jag hade sovit lite för lite dagen innan...
Jag, Frida, Marcus o Micke drog hemåt emdan de yngre tjejerna stannade en stund till...vi stannade på vägen o köpte mat...så Lady Gaga fick sina pommes...hahahaha...

Vilket härj sedan på rummet...haha...fast det var lite irriterande så kunde varken jag eller Frida sluta garva åt de sjuka grejerna killen höll på med...=)
Sanna var kanske inte lika glad...som faktiskt hade somnat när vi kom in o styrde o ställde...=)
Många sjuka grejer som kanske inte är värda att nämna på nätet...

Nöjd med helgen...helt super faktiskt...jag o Frida har redan börjat planera in en ny tripp...då med lite värma o uteservering...=)

Kanske lite lite sömn, det märktes idag när jag känner mig enormt sliten och sjuk...=(

Men ibland får man ju offra lite...=)

Det som händer i Helsingborg, stannar i Helsingborg... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0