Hemma efter 3-rätters och gott vin...

Jaha, då var man hemma efter en trevlig middag med Dennis o Danne...det blev ganska bra till slut...=)
En repris från igår gjorde dessvärre att man är lika trött som vanligt efter bara några få glas vin...
Men nu är jag iallafall hemma o ska mysa lite med killen i mitt liv...
Ja för att vinte förvirra vissa så är det ju Pytte då =)Älsklingen

Nu blir det myspys framför TVn en stund och fundera lite över allt och inget.
Kan kan inte förstå själv en del val jag har gjort, men det är väl så det ska vara...ibland tror man ju dock att dumma val ska växa bort i takt med att man blir äldre men jag vet inte...okej att valen har blivit färre men...haha...jaaa...

Jag borde kanske lyssna bättre på mitt vettiga jag Jenny istället för att hoppas, tro och tänka som Jensan =)
Ok...svårt och hänga med...men ja ni som känner mig vet ju vad jag menar.

Händer mkt framföver...resan till Helsingborg med laget, planerad helg till Lund o Miccan o sen allt däremellan jag ska hinna med...får nog börja med att planera morgondagen...=)

Nähä...3 glas vin börjar göra sig påminda om att det är dags att lägga sig i vertikalt läge och vänta på John Blund...

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0