Halva helgen redan borta...

Jaha då var redan halva helgen avklarad, sjukt va fort det går...

Igår började jag helgen med att käka middag med Daniel och Frida...vi satt o bara tryckte i oss massa mat hos Danne...kollade Så det kan låta, Singing bee och på Thomas Järvhedens Grillad på TVn...drack några glas vin med. =)
Efter att vi hade käkat färdigt så drog vi bort till Blad och Anna en sväng...drack live vin till...spelade buzz och snackade en massa skit, supertrevligt...=)

I morse trodde jag att jag skulle vara tyngre i huvudet när jag klev upp strax efter 8 för att åka och lira boll...som jag egentligen inte skulle gjort...
Nåja...blev torsk men får väl vara glad att jag kunde spela trots benet iallafall...även om jag känner mig halvt mörbultad nu...suck.=)

Nu strax ska vi på myskväll ute hos Jonis i hans nya hus, laga mat o kolla melodifestivalen.
Lina och Sara hämtar mig här så drar vi ut till grabbarna (o kollar på när de lagar maten...?)
 =) Kan nog bli nåt glas vin ikväll igen...ja med risk för att den äckliga skatan skulle vinna så är det ju nästan läge för att supa ner sig...
Uscha mig...SNÄLLA nän putta ner henne från scenen...jag har ju svurit på att inte se Eurovision om vi skulle skicka henne...då får man ju de närmaste åren säga att man inte är från Sverige när man är utomlands...
Helt ärligt Sverige, hur pinsamt vore det inte att skicka en maskulin skata som verkar gå på droger till finalen??

Nähä nu får vi väl vänta och se först...

Tacos, vin och trevligt sällskap...det är ju trots allt lördag...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0