En hyfsad dag trots allt...

Idag känns som en dag som borde gått åt helvete men som faktiskt rett upp sig ganska bra...
Började mogonen med att jag var sjukt trött i morse och snoozade på klockan iallafall minst en gång för mycket.
Sen har vi ju Skruttan...ja det är förövrigt min...ja det ska väl kallas bil...hon bråkar o har sig, kanske känner på sig att det inte är många veckor kvar på hjul...=)

Som vanligt satt jag Anna o Malin på tåget o diskuterade vilket tråkigt jobb konduktör måste vara...en del är stackars brudar som inte trivs och måste vara såna bitterfittor mot alla som kliver på...=)
Haha...ja vad ska man göra mer än och skratta, vissa har ju inte lärt sig att i serviceyrket är dresscoden smajlet på läpparna...

Det som stör mig mest just nu är benet som inte på 5 år har fattat att det ska läka utan krånglar och donar fortfarande, så någon match blir det inte i helgen...

Nja...nu var jag nog inte ärlig...det finns saker som stör mig mer just nu...men allt är ju relativt...=)

Man ska inte hänga upp sig på småsaker, eller iallafall inte göra det gång på gång...nån måtta får det vara.
Nu är det dags att börja gå vidare med saker som man kan göra något åt...eller iallafall ens orkar försöka göra något åt...
Veckan har ju bara börjat...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0