Det är det som är skillnaden...

Idag är det fredag igen och jag tror inte det kunde kännas skönare, synd bara att min förkylning mer och mer kommer krypande så det skulle inte förvåna mig om jag ligger sjuk hela helgen...suck.

Denna helgen har jag inte planerat längre än att jag ska umgås med Lina...hon kanske hänger med på vår obligatoriska fredagsmiddag med mig och Frida om jag nu kan bli lite piggare tills ikväll.

Imorrn är det fotbollskval...Portugal-Sverige, ska bli hur kul som helst...=)

Fan jag lever i ett enda virrvarr när det gäller vissa saker...
Funderingar...

Kanske kunde fungera..?
Kanske känns mer än det borde...?

Äh va fan det är helg...kan inte fundera på pest eller kolare nu...

Lever efter planerna och tar det som det kommer...när jag väl är där får jag se hur det känns...=)

Haha...massa goja nu känner jag...glöm inte att jag är sjuk...jag kanske yrar...eller så är jag bara såhär allmänt svår och förstå sig på rent allmänt...

"Show me a smile then,
And don't be unhappy, can't remember when
I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I see your true colours
Shining through
I see your true colours
That's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colours
True colours are beautiful,
Like a rainbow
..."

Mmm...du vet...det är just det som är skillnaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0