Besvikelse & Insikt...

Kvällen har varit fylld av det mesta...glädje, besvikelse ilska och insikt...
Jag trodde inte att jag skulle nånsin behöva säga de orden till dig vännen, men har jag rätt och du har gjort det igen så står jag vid mitt ord...klar och ren besvikelse...

Kvällen var underbar annars...Var hos Erik o hade jättekul...kanske lite väl nykter hela kvällen emn jag laddar ju inför imorrn...=)
Några från Åseda var på besök och jag kunde tjata dit Lina...underbart gumman...superkul...=)
Trevligt att ni kom...=)

Kvällen fortlöpte och jag skulle ingå ett vad...
Försökte följa anvisningar...men det går bara inte...
Jag antar att du betyder mer än jag insett i det här fallet...

"I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?"

Ja vad kan jag säga..."Ont, det gör ont.."

Nu ska jag sova o ladda inför morgondagen...fan va kul...det här kommer bli underbart kul...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0