Att välja att inte vara bitter...

Att en bitter tant kan göra ens dag så mycket bättre...ja naturligtvis var det än en gång på tåget som man träffade på en bitter människa...skillnaden idag var att jag inte kunde sluta skratta...vet inte om man ska tycka synd om bittra människor eller om man bara ska skratta...man väljer ju själv om man ska vara bitter eller inte...
Nåja iallafall så insåg jag väl själv att jag vill leva mitt liv bättre än att vara bitter, även om saker går emot en...ingen annan bryr ju sig om man är bitter, så man blir ju bara lidande själv...=)

Idag har jag fått min jobb-blogg: http://www.wgcc.nu/

Jaja...jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ännu, men den ska handla om Idrott och hälsa så jag får väl skriva lite om matchen ikväll kanske...ska ju på ishockey o heja på grabbarna ikväll...

Nu ska jag ta och jobba lite igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0