Urladdning inför Midsommar...

Vilken skitmatch!
Jag blir så less...hur fan vi nu kan tappa den ledningen som vi gör mot Lindsdal...
Jag vill inte ens prata om det, igår var jag så sjukt less på fotbollen så jag var spyfärdig, om det sen var för alla värktabletterna jag måste ta för benet...eller matchen i sig...det har jag inte riktigt bestämt mig om.

Jaja...vi var kassa, de flesta gjorde en riktig plattmatch...som ni säkert vet ska man inte klaga på vissa saker, speciellt inte inom damfotboll för det blir så många sura miner...men jag kan istället nämna det som var bra:

Vi gör 4 mål, underbart bra på bortaplan...(Ändå lyckas vi torska vilket är sorgligt)
Vi har 4 olika målskyttar, vilket visar att får vi ihop allt till hösten blir vi riktigt vassa!
Våra forwards gör faktiskt trots allt en av sina bästa matcher, Anna Sjöblom visade en ovanlig kämparglöd och Emelie Göthberg gjorde en av sina bästa matcher då hon visade att hon är sjukt bra när hon vågar löpa linan ut och ta skotten i tidigt läge. Vi andra i laget får nog känna att vi kunde gjort saker och ting mycket bättre!

Men det är historia, vi glömmer det tjejer och tar nya tag till hösten...vi kan sjukt mycket bättre än såhär!

Nu är det midsommar och jag ska ha en underbar helg...=)

Med det fina leendet i minnet, bär det till helgen av först till Lillaverke på fredagen och sedan Strand på lördag...=)

"Keep smiling, keep shining..."

Me like ;)

Kommentarer
Postat av: Göthberg..

Weii vad jag kan vara bra ibland :D

2009-06-18 @ 13:46:27
URL: http://emeliiegothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0