"De borde ha lite mer kuk i sig!"

Rösten är fortfarande inte riktigt bra och det känns som om inte all honung i världen hjälper...
Den försvann nånstans på vägen i helgen...

Har varit o hejat på vårt B-lag ikväll, sett dem piska Nöbbele...det gjorde väl knappast rösten bättre...=)
5-1 till Boda och det var en härlig avslutning på vårsäsongen!

Det var verkligen många som utmärkte sig idag, några av dem mer än andra. =)
Emelie Joelsson med ett hattrick och det var jättekul, många fina löpningar...hon har verkligen gått framåt sen hon började.
Den andra jag tyckte gjorde sin för året bästa match var Sanna Ahonen, hon har en grym bollkänsla och fina pass...fan jag hade velat lira forward idag. =)

De andra två målskyttarna var Maria Åkesson och Carro Håkansson...

Alla kämpade på bra idag och visade att vi kan om vi vill =)

Efter Fridas fina tackling idag (ja det SKA smälla så) kom A-Ls fina svar på min kommentar: "Hälften av laget borde va lite mer som Frida!"

"Ja de borde ha lite mer kuk i sig!"

Haha...ja precis men menar du inte "de borde ha lite mer stake"?

I morgon är det juli...underbart härligt!
Nu saknas bara ledigheten...=)

Dags att sova lite...dejta John Blund igen och hoppas att rösten hittat hem igen tills imorrn...=)

Kommentarer
Postat av: Ann-louise

Ja du Jenny fan vad jag är hemsk... Stake vad fa.. är det nej tacka vet jag ku... ha ha har en trevlig Sommar och glöm inte röra på dej så tar vi alla lag i höst även Bäckebo! De fick det alldeles för lätt mot oss förra gången !

2009-07-01 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0