Bara massa Plattmatcher!

                                        
Jag känner att jag är ganska dålig på att uppdatera här, jag får bättra mig...=)


Fredagen började med en iskall...o då menar jag ISKALL Volleybollturnering...regn, kall sand och inte alls några bara överkroppar som man kunde hoppats på...haha...=)
Vi var lite för dåliga i gruppspelet, så nåt längre slutspel blev det inte...
Huvudsaken var väl att vi slog MediaAnalys 1, ja dom som hade tränat...=P

Kvällen fortsatte ute i Alsjöholm där jag såg Jonis, Emil o grabbarna möta Flerohopp...varken vädret eller spelet var så tilltalande dock...

I Lördags var det skönt att fredagen hade slutat tidigt hemma i min soffa, för jag var hur pigg som helst på morgonen o styrde med en massa...=)
Sen var det dags att kolla på Madesjö som åkte på torsk mot Tjust...trist, men nu var det iallafall lite sol...
Träffade på Markku där som så snällt lagt en kommentar om mig i sin blogg...dock skulle han nog låtit bli för på söndagen som kom gjorde jag en riktig plattmatch...=(

Efter Madesjömatchen var det dags för kebab med grabbarna, sen var det fotbollskväll hos Emil...både trevliga och mindre trevliga saker...jaja...jag lägger inte energi mer på negativa saker...kvällen var bra och det är synd att vissa är såna kappvändare...ja sen kunde ju Sverige låtit bli att göra en sån plattmatch...skäms! På självaste nationaldagen kunde de väl visat lite mer stolthet för de blå-gula tröjorna.
Och Lagerbäck vill jag inte ens börja diskutera...

I söndags var det dags för match igen...skit!
Vi var inte alls taggade och fick inte in bolljäveln hur vi än försökte...och då vinner man inga matcher...Madesjös flicksnärtor slog oss med 2-1...
Jag har ju redan nämnt att jag gjorde en riktig plattmatch...nåja, bara att tagga till för 2 förluster på raken...det finns fan inte!
Lindsdal nästa tisdag...

När det gäller personliga tankar...jag är ganska förvirrad och förstår inte alls vissa saker...kan man få en manual på hur alla tänker och menar?

Kommande vecka/helg ska jag ägna åt min Frida...blivit på tok för några middagar...det är det som gör mig helt dagvill...=)
Hon är förmodligen den enda som i närheten vet hur jag tänker...så jag tänkte ösa över min förvirrning på henne, så kan hon lösa det...=)


Kommentarer
Postat av: MA

Snygga bilder...

2009-06-11 @ 11:02:09
Postat av: MA

Godkänner du inte min kommentar. Skrev ju tidigare; Snygga bilder (på en snygg tjej...)

2009-06-13 @ 20:17:57
Postat av: Jenny

Haha...jag har ju tyvärr minne som en guldfisk o glömmer lätt bort min blogg! =)

Men tack så mycket! =)

2009-06-15 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0