Clowner...

Hmm...midsommar är över...nu siktar man mot kommande helg, då det är dags för sommarfest och 25-års fest!
Laddad till tusen för lördagens äventyr...=)
Pressande i solen, ja jag räknar med att inte vara bakis efter fredagens sommarfest...sen handla presenter med Räkan...efter det är det dags för förfest innan vi drar på Ante och Annelies 25-års fest i Svartbäcksmåla.

Det kan bli en vidare visit sen, Emsing och Jensan har planer på att dra vidare ut på Byttan...=)

Jag har hängt uppp mig på det här med Clowner, ja Frida vet vad jag menar...

"Det är nog en clown trots allt..."

Dessa jävla clownjävlar, känns som att sommaren kommer vara fylld med dem...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0