För höga förväntningar...

Nu har jag suttit i nästan 2 timmar bänkar framför TVn för att se det allra sista avsnittet av Cityakuten som man följt relativt kontinuerligt i 15 år...satt och väntade på värsta finalen, men nähä...det hände ju absolut inget speciellt alls...
Suck, snacka om att ha för höga förväntningar!

Helgen har vart bra...jag fick äntligen mina efterlängtade sovmorgnar...=)

I fredags var jag o Frida på fotboll, kollade när Orrefors mötte Gullaboås...det kan man kalla mitt ute i skogen...Boda är ju en metropol jämfört med det där.=)

Lördagen blev ännu bättre...=)
Jag, Frida, Witten och Danne drack drinkar o badade i familjen Nilssons bubbelpool...härligt,härligt...men spriten steg ju rätt upp i huvudet...=)
Miccan hörde av sig o ville haka på ut...haha...roligaste förfesten på länge damer! =D
Frida, Miccan och jag, vilken trio!! Haha.

Att en sax och ett "tält" kan vara sån stämningshöjare...=)

Sen åkte vi förbi Kutta o hälsade på, hämtade Dennis för att senare dra till Byttan. =)

Imorrn smäller det igen...Match mot Lindsdal och det är en viktig match, nu måste vi ta tag i det här!
Ska strax lägga mig o ladda som fan! =)

Förövrigt är mitt liv som vanligt...=)

"I´m in love, with a Fairytale..."

Jag är kär...i kärleken...tills jag får den så ska jag fortsätta att vara bitter precis när jag vill och glad och energisk när jag vill! =)

Jag gillar att se världens finaste leende, det gör mig glad.
Jag gillar att känna att man kan lägga saker bakom sig och låta allt vara som vanligt, det gör mig lättad.
Jag gillar att ha mina underbara vänner, det gör mig lycklig!

Massa saker gör mig bitter då och då, men vad gör det när man är glad, lättad och lycklig för det mesta...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0