Fel Dygnsrytm

Jaha...inte har jag lyckats att vända tillbaka på dygnet ännu...konstigt när man somnar på kvällarna...suck...måste hålla igång mer...=)

Tur att jag har Hanna (http://bjanca.blogg.se) som inte heller har en normal dygnsrytm som kan underhålla mig lite...=)

Sitter här och funderar på hur helgen ska se ut...fått  ett intressant förslag...så det kan luta åt Öland i helgen...men det är sånt som märks.

När ska solen komma då...all färg börjar ju försvinna...men på fredag är det lovat fint...fast den har man ju hört förr...
Blir det nu fint på fredag så blir det lite sol o bad samtidigt som jag styr upp planerna för resten av helgen...=)

Fått via lite feedback en tankeställare...är det så att jag inte letar efter vissa saker för att man redan har dem, om än på ett annat sätt än planerat?
Är det så att man omedvetet jämför allt med det man har??

Äh...jag ska sluta tänka så mycket...i den perfekta tillvaron man kan tänkas ha kan man bara byta ut det som inte är lika bra som det andra...=)

Nu har jag återigen en dejt med John Blund snart så det är väl lika bra att jag gör mig klar för den...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Många planer & tankar blir det om nätterna skrattar

2009-07-16 @ 03:43:16
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0